keskiviikko 10. kesäkuuta 2009

Yritän muistaa...

... että Japanissa kaipasin kesän kuumuuden ja kosteuden keskellä tätä harmaata suomalaista kesäilmaa. Että tämäkin voi olla hyvä, ainakin parempi kuin se, että paita liimautuu kiinni ihoon, vaikka istuisi vain paikallaan tekemättä mitään.

... että kolme vuotta sitten välillä itkin, kun en mistään saanut niitä töitä, mitä nyt saan tehdä. Että näihin töihin halusin jo neljä vuotta sitten. Että olen onnellinen, kun minulla ylipäätänsäkin on kesäksi töitä nyt, kun monella muulla ei ole.

... että ikävä kertoo siitä, että välittää jostakusta. Että välimatka voi tehdä hyvääkin ja antaa aikaa ajatella.

... että tulevaisuuteen ei voi nähdä. On uskallettava elää tässä ja nyt, vaikka tuleva tuntuisikin epävarmalta. "Huomisesta emme tiedä, esirippu eteen jää. Minne aikonetkin viedä, tänään tahdon ylistää".

[kone ei suostu lataamaan kuviani. niitä sitten myöhemmin ehkä siis]

1 kommentti:

Tiina kirjoitti...

Toi on mun lemppari biisi, mun isot lauloi sitä viime kesänä mulle, kun mä sain valita biisin, jonka he mulle laulavat :) Ja totta tuo kaikki mitä kirjoitit, mutta ihminen on vaan niin kumma että aina kaipaa johonkin ja jotakin mikä ei just ole siinä juuri nyt. Rakas oot <3